Barcha kategoriyalar
Yangi

Elektromagnit MO-100 BU2, 220V, tormoz kasnagi diametri 100 mm

( 0 baho )
Sotuvda mavjud Chakana va ulgurji
kelishilgan narx
Ulgurji narxlarni ko'rish
Artikul: P-0361673
  • Tavsif

Ta'rif Vinç mexanizmlariga qo'yiladigan asosiy talab soatiga ko'p sonli start va to'xtashlarni ishlab chiqarish imkoniyatiga ega bo'lishdir. Mexanizmning bunday harakatchanligini faqat boshlash paytida yuqori tezlashuv va to'xtash paytida tez tormozlash tufayli olish mumkin. Shu munosabat bilan tormozlash moslamalari kranlarning ajralmas qismlaridan biridir. Tormozning mexanizmni iloji boricha to'xtashini tezlashtirish maqsadiga qo'shimcha ravishda, ya'ni harakatlanayotgan massalarining kinetik energiyasini olish uchun, tormoz mexanizmlarni to'xtatish paytida mexanizmlarni tinch holatda ushlab turish kerak. Masalan, dvigatel to'xtaganidan keyin ko'tarilgan yukning o'z-o'zidan chiqib ketishini oldini olish uchun barcha o'chirish mexanizmlari tormoz bilan jihozlangan bo'lishi kerak. Tormozlar, shuningdek, ko'prik yoki kran trolleyeri chegara pozitsiyalaridan o'tib, chegara tugmachalarini ishga tushirgandan so'ng avtomatik ravishda to'xtatish uchun kerak. Bir qator sxemalarda ular birlashtirilgan tormoz tizimiga murojaat qiladilar, bunda elektr tormozlash yordamida elektr motorining tezligi deyarli nolga tushiriladi va keyinchalik mexanizm mexanik tormoz yordamida ushlab turiladi. Masofaviy elektr boshqaruv mexanizmi bo'shatish yoki tormozlash uchun ishlatiladi. Elektr haydovchiga ega kranlar uchun tormozlar tormoz elektromagnitlari yordamida boshqariladi. Vinç qurilishida poyabzal yoki tasma tormozining eng keng tarqalgan qurilishida boshqaruv elementi sifatida elektromagnit ta'minlanadi. Tormoz elektromagnitini ishga tushirganda, tormoz prokladkalari yoki tasmasi bo'shatiladi va mexanizm bo'shatiladi. Magnitni uzib, uning armaturasini yoki yadrosini yiqitgandan so'ng, kasnaq kamon yoki og'irlik bilan prokladkalar yoki lentalarni siqib chiqaradigan harakatlar bilan sekinlashadi. Bunday tormoz tizimida elektr boshqaruv pallasini murakkablashtirmasdan tormozning avtomatik ishlashiga erishiladi. Elektr dvigateli to'xtaganda, qasddan yoki biron bir shikast etkazilgan bo'lsa, tormoz avtomatik ravishda yopiladi va mexanizm tormozlanadi. Vinç operatori boshqaruv kabinasidan chiqqanida asosiy kalitni o'chirish avtomatik ravishda barcha kran motorlarining tormozlanishiga olib keladi. Oqim turiga qarab, tormoz elektromagnitlari quyidagi turlarga bo'linadi: 1) o'zgaruvchan uch fazali tok - KMT turi; 2) o'zgaruvchan bir fazali oqim - MO turi. Asosiy texnik tavsiflari: - 50 / 60Hz chastotali bir fazali elektr zanjirlari uchun 220, 240, 380, 400, 415, 440 va 500 V kuchlanishli kuchlanish; - uzluksiz (uzluksiz (ish tsikli = 100%) va karot-ish vaqti (vazifa tsikli = 40%) rejimida ishlash); - vazifa aylanishida yoqilishning ish chastotasi + 100% soatiga 1000 martagacha, ish davri = 40% dan 300 soatgacha; -klimatik versiya -U2 Diqqat: ishlab chiqaruvchi oldindan ogohlantirmasdan tovarlarning xususiyatlari, etkazib berish to'plami va tashqi ko'rinishi o'zgarishi mumkin. Ushbu ma'lumot ommaviy taklif emas.